Monday 12 September 2011

Merisik + Hantar Tanda = Officially Engaged ♥ Amirul

Heheheheheheh tanggal 1st September aritu Mirul dan keluarga Sahar datang ke rumah nenek ku....hehehehehe to be frank, kami tak rancang pun nk ikat tahun ni...kalo ikut plan betoi-sebetoinya kami rancang lepas aku bis belajar...hehehehehehe tp oleh kerana aunt aku yang sgt supportive iaitu Maklong, kami telah terbuka pintu hati untuk mengikat antara satu sama lain....

1st Sept tu tarikh keramat ar aku telah di ikat semakin ketat-ketat oleh amirul.. ada ar yang tau macam mana dasyat nya percintaan aku ngn mirul...mesti rasa macam takleh blah woooooo..ok cite lik pasal 1st September tu, patotnya mereka sampai kol 12 tp sebab raya kan so jalan jem...jadi lepas amik keyda ( bakal adik ipar, cewah ) mereka lalu belakang dari kluang ke Senai...ikutkan dekat tp mereka tak tau nk kuar mana so mereka kuar kat Kulai...

Rombongan tiba around 12 lebih kot..sampai-sampai masuk dlm umah..ntah apa mereka cakap aku pun tak dgr sebab serius gila tegang n mcm berbisik je mereka ckp... aku ni pun tak tau nk ckp ni merisik ke tunang ke apa ke..sebab kami takda dulang... yang ada cincin + buah + coklat...hehehehehehe ok ar tu kan ada gak barang..

mereka discuss tak brapa minit yang diketuai oleh Paklong ku + abg faiz n ayahanda tercinta... dah bincang tu wat tahlil ringkas ntok keluarga kami yang telah tiada + kesyukuran atas kelancaran majlis yang tak tau nk panggil apa + kesyukuran amirul , syamir n kaklong dpt keje n terakhir kelancaran ntok maknoni n paklan ke haji tahun ni..

Part yang paling tak best ialah kami takda gambar..oleh sebab aku super duper segan dengan keluarga mirul + MIRUL SIBUK HISAP ROKOK KAT LUAR so takda ar pic aku ngn dia...agak terkilan di situ tp takpe ar.... maybe ada hikmah kot..ada pun beberapa keping pic..  layanzzz sat..

pic 1 : after sarung cincin... baju biru tu nenek kesayangan aku...
pic 2 : bakal mak mertua sarungkan cincin...nervous ok :)

pic 3 : kasi hug hug ckit...heheheehhehehe :)


pic yang terakhir ni pic aku ngn dia lepas di ikat masa adik dia tunang keesokkan harinya di Kluang...heheheheheheheh n now kami dh officially tunang.. byk lar pantang larang yang kami kene hadapi... heheheeheheh n aku berdoa sangat everything gonna be ok sampai hari kami disatukan dan hidup bahagia selamanya...

i luv u amirul ♥ n thanks to god coz i meet sumone who i believe will be with me until the end :)


p/s :: confirm si mirul suke aku puji dia...adoiya :p

2 comments:

  1. ps: of coz la ske kne puji... :P

    ReplyDelete
  2. Hahahaha.. Sehari 3 entry.. memangla teramat jakun.. Takper tengah excited ni la nak memblog kalo dah mals cam ambo.. terkulai layu di tasik madu la yer..

    http://idamairaisyah.blogspot.com

    ReplyDelete