Tuesday 13 September 2011

Tribute For Amirul's at E-construct...

cewah dengar tajuk tribute mcm dah mati je kan kan kan...almaklumlah org ramai guna tribute ni ntok org dh mati tp aku nk tulis ntok amirul yang berpisah ngn E-Construct...hehehehehehehe...ok arini 13th Sept merupakan hari terakhir amirul kat e-construct.... amirul berkhidmat di E-construct selama 1thn 10bln 9 hari mcm tu ar... ckit je lg nk 2 thn kan..tp nk wat mcm mana da rezeki amirul dpt keje gov kan kan kan... aku lak yg sedih..amirul relax je...dia mmg tak leh blah kan kan kan....

ok now aku nk imbau kembali kenangan amirul ngn e-construct... amirul keje lepas raya kalo aku tak silap 4hb 11 2009.. tu pun kalo aku tak bising mmg dia takkan keje nya...nk duk umah sambil amik master dia.. tp dat time aku adik yg sgt concern kat abg dia, aku pun memekak hari-hari suruh dia cari kerja...( dalam hati ada niat jahat...heheheheh leh dia belanja aku kan :p ) dan syukur alhamdulillah rezeki dia keje dgn E-construct yang sgt super duper best sbb dpt bonus...heheheheheheheh

tak sampai brapa ke lebih kurang seminggu dia approach aku jd awek lak kan...takleh blah tol...hehehehehehehe ( adoi aku ni takleh jd penulis buku betoi..takda jalan cite )  kita layan pic je ar... tak byk pun :)

pic 1 : first time aku mkn2 ngn budak opis mirul :)


pic 2 : aku teman mirul keje...hehehehehehe

pic 3 : amirul dpt jaket...nth apa dia nk wat lepas ni kan

pic 4 : amirul mmg suke tdo selain merokok..tak kisah ar kat mana pun...

pic 5 : ni masa dia ada event ngn 1bina kot..charity rasanya

pic 6 : pic terakhir di e-construct

pic 7 : pic muka poyo... baju yang dipakai every monday :)

pic 8 : ijam bagi mirul rasa kek kat pipi :)
serius... bila aku ingat lik dari dia keje sampai skunk, aku lak yang rasa sedih berpisah ngn E-Construct... walaupun aku bukan amirul, tp aku rasa E-Construct banyak megajar mirul byk benda sbb dia suke cite byk benda kat aku...hehehehehehe... apa pun aku doakan yang terbaik ntok tunang kesygan aku.. semoga kat tempat baru lebih ok dan sentiasa dimurahkan rezeki...almaklum nk kawin kan..kene ar pk duit je...muahahahahahaha ya ar nk cr duit hantaran untuk aku yang aku dh bg diskaun banyak tu... kalo ada pic lg nanti aku add k..wish u luck syg :)

p/s : to amirul ku syg... i hop tempat baru nanti u tak lupa diri..hehehehehehehehe luv u lot :) n tq to sifu sbb supply pic mirul..pfwttttt :)

No comments:

Post a Comment