Monday 12 September 2011

Big Family ♥♥♥

Setelah di tenung dan amik kira semua prespektif, aku decide nk cite pasal family lar kot.. bukan kot tp semestinya...coz tanpa family sape lar aku ni..takkan berdiri tegak sampai skunk... orang yang byk support aku bila difikir-fikir lik ofcoz ar family..especially ayah.. tq ayah :)


hehehehehe ok aku ada ayah n 2 mak...sorang aku panggil ibu sorang aku panggil umi..adik beradik lak total 7 org...top 3 anak dara yang lain lelaki....so dats mean 4 lar lelaki kan... dulu masa aku muda-muda pernah ar 2,3 kali kami kuar beramai-ramai..last kami pergi lake town resort..tak caya nk bukit amik ni gambar kami sekeluarga kecuali shahnaz..coz dia study kat moscow..

Dari kiri Belakang : syamir , apit , ayah
Dari Kiri Depan : ibu, meor, asha, oj, me n umi

kan aku cakap keluarga besar...dulu ada ar g sunway bagai..tapi masa tu zaman tak canggih sangat plus tak panda nk bergambar-gambar ni..harapkan fon je..untung ada sekeping kan...heheheheheh

tapi ntah mana silapnya skunk mmg susah nk jumpa semua...semua bz... to be frank aku rindu moment ni..n hop aku kawin ni aku nk semua family members aku ada...ehehehehe n hop my future husband boleh mengeratkan keluarga aku lg... tp jgn jd mcm ayah aku lak...hehehehehehehehehehehe :)

 i luv my family

p/s :: ni pic aku masa muda...kurus ckit ar...muahahahaha i like!

No comments:

Post a Comment